söndag 2 oktober 2016

Månadsrapport september 2016

Dags för ny månadsuppdatering.

Följande har hänt i portföljen under september månad:

  • Jag har mottagit 63 kr netto i utdelning från J&J.
  • Jag har mottagit 51 kr netto i utdelning från Realty Income.
  • Jag har köpt 13 aktier i Hafslund (totalt 1 053 kr)
  • Jag har köpt 8 aktier i Alfa Laval (totalt 1 082 kr)
  • Jag har köpt 3 aktier i Fenix Outdoor (totalt 1 762 kr)
  • Jag har köpt 9 aktier i Atlas Copco (totalt 2 016 kr)
  • Jag har köpt 3 aktier i Procter & Gamble (totalt 2 253 kr)
  • Jag har köpt 8 aktier i H&M (totalt 2 012 kr)
  • Totalt investerat kapital: 10 178 kr.
  • Totalt courtage: 28 kr, 0,28% av investerat belopp.
I övrigt inget att anmärka på denna månad. Inga större händelser har ägt rum, jag har köpt aktier enligt plan, det blev ett spontanköp i H&M då kursen kom ner ordentligt och jag tyckte att aktien blev riktigt "billig". Inget stort köp iof, blev bara 8 aktier där.

Börsen har det inte hänt något med, små rörelser på det stora hela, i september som helhet gick OMXS30 upp beskedliga 1,48 %.

I övrigt redovisas portföljens utveckling i graferna nedan. Jag gillar verkligen grafer så jag har som vanligt tagit fram flertalet.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar