måndag 4 maj 2015

Månadsrapport april 2015

Här kommer månadsrapporten för april månad!

Månadens händelser:

  • Jag har mottagit 330 kronor i utdelning från Telia
  • Jag har mottagit 650 kronor i utdelning från Ratos
  • Jag har mottagit 601 kronor i utdelning från Sampo
  • Jag har köpt 4 aktier i H&M (1406 kronor)
  • Jag har köpt 11 aktier i Investor (3768 kronor)
  • Jag har köpt Spiltan räntefond Sverige
  • Jag har deltagit på två årsstämmor (Ratos och H&M)
Nedan kommer lite diagram som redovisar vad som hänt i portföljen och som samtidigt redovisar historiken för de senaste 5 månaderna. Nytt för denna månad är ett diagram som redovisar självförsörjandegraden. Vidare har jag nu rensat diagrammen från Vardia och Protector som såldes från portföljen i mars.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar