lördag 31 december 2016

Månadsrapport december 2016

Följande har hänt i december:

  • Jag har mottagit 68 kr netto i utdelning från Johnson & Johnson
  • Jag har mottagit 16 kr netto i utdelning från Unilever
  • Jag har mottagit 59 kr netto i utdelning från Realty Income
  • Jag har mottagit 7 kr netto i utdelning från McDonalds
  • Jag har köpt 27 aktier i Industrivärden (4 325
  • Jag har köpt 6 aktier i Investor (1 837 kr)
  • Jag har köpt 5 aktier i Unilever (1 826 kr)
  • Totalt investerat kapital: 7 988 kr.
  • Totalt courtage: 26 kr, 0,32% av investerat belopp.
Som vanligt redovisas portföljens utveckling i graferna nedan. Jag gillar verkligen grafer så jag har som  tagit fram flertalet.

Ackumulerad utdelning.


Erhållen utdelning


Innehav fördelade i bransch


Innehav fördelade i sektor


Portföljandel per innehav


Portföljens direktavkastning


Portföljvärde + utdelningar


Portföljvärde per innehav


Självförsörjandegrad


Valutaandel i portfölj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar